{{Message}}

Oppdatering av kunderegister - proffkunder

Kjære kunde,

Mediq forbedrer kunderegisteret, blant annet legger vi til funksjonalitet med hensyn til sporing av forsendelser og til høsten kan vi stolt presentere og levere en helt ny nettbutikk. I den forbindelse ønsker vi å oppdater og lagre riktig kundeinformasjon i våre systemer.

Vi er stolte av å kunne presentere en helt ny og tidsriktig nettbutikk for våre proffkunder. Vi har lyttet til dere og gjort store endringer både når det gjelder brukervennlighet, funksjonalitet og innhold. Blant annet har vi forenklet kjøpsprosessen og gjort det enklere å finne frem i vårt brede sortiment. Nettbutikken vil være responsiv, noe som vil si at den er tilpasset alle brukerplattformer som PC, nettbrett og mobil.

I ny nettbutikk vil lokal administrator (virksomhetsleder, avdelingsleder e.l.) ha anledning til å tildele bestillingsrett til sine medarbeidere. Det opereres derfor med rollene «Administrator» og «Bestiller». Vi ber dere angi slike roller og personer i skjemaet, slik at overgang til ny bestillingsløsning forenkles.

Oppgradering og vedlikehold av den gamle løsningen vil om kort tid stanses. Vi ønsker å gjøre overgang til ny nettbutikk så smidig som mulig for våre kunder. Vi anbefaler derfor alle våre kunder til å gjøre seg klar for vår nye løsning ved å sende inn oppdatert informasjon i skjemaet her.

Til våre kunder med flere avdelinger/leveringsadresser. Send med denne informasjonen når skjema returneres.

På forhånd – tusen takk for hjelpen!
Vi ønsker dere en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Kundeservice
Mediq Norge AS